Aloha

Tjobre!

Jag försökte mig på att spela lite poker, men blev inte miljonär idag heller. Typiskt! Jag har verkligen inte tålamodet att sitta och glo på skärmen så länge heller.

Jag vet inte vad jag ska skriva om. Eller jag har massa saker som irriterar mig men skriver jag det här så blir det väl en miljon olika förvecklingar och människor som blir sura. Jag kan iaf säga så mycket som att jag tycker synd om vissa hästar och jag upphör aldrig att förvånas över hur olika vi hästmänniskor anser att man ska ta hand om sin häst. Jag anser inte att jag på något sätt är någon expert på området men jag tror nog att min häst är en rätt så välmående (och bortskämd;) individ. Nog sagt om den saken.

Nu ska jag kolla på Dr Ray när han ska operera bröst!


Kommentarer
Postat av: G

Hejsan,

Tänkte bara höra om du ska handla på Bergendahls imorgon? Kanske runt 15.00?

2011-05-24 @ 21:33:17
Postat av: G

Hejsan,

Tänkte bara höra om du skulle handla på Bergendahl imorgon? Kanske runt 15.00?

2011-05-24 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0