vrålåk

Hej alla fredagströtta människor. Hoppas ni har haft en mysig kväll i era soffor tittandes på något av de familjära program som visas på dumburken. Själv sitter jag i en stor och lite prålig mercedes. Den har verkligen hur mycket knappar som helst,jag fattar inte vad hälften är till för! Jag och marcus är på väg hem från göteborg där vi lämnat av ägarna till bilen på flygplatsen och sedan varit ute och ätit. Eftersom det var fullt på vår favoritrestaurang så fick vi leta upp något annat. Lotten föll på hard rock café. Jag var väldigt skeptisk och atmosfären faller mig inte alls i smaken. Det luktade verkligen fylla. Åh vilken negativ och tråkig människa tänker ni nu MEN maten var supergod verkligen och servicen suverän! Dit kan jag tänka mig att gå fler gånger! Nu ska jag luta mig mot nackstödet och lyssna på nrj. Jag älskar nrj, nyss spelade dom danny;-).

Kommentarer
Postat av: sandrastrandberg

Var på hardrock förra året... God mat plus att vi fick ett paraply men det var jobbigt för de prata bara engelska ...

2011-03-05 @ 06:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0