Sad and happy at the same time

Vissa saker slutar aldrig att göra ont hur mycket man än försöker förtränga det. Verkligheten kommer ikapp till slut ändå. Det kommer alltid vara på det här viset och jag skulle bra gärna vilja veta varför. Men just nu orkar jag inte ta tag i det. Jag vill vara glad och leva livet, det här borde vara den roligaste tiden i mitt liv. Men pga vissa omständigheter kan jag inte njuta av det som jag borde.

Nej, nu ska jag sluta med det sentimentala snacket och gå över på något mer roligt. Våren första resa är inplanerad och det ska bli såå skönt! Ävenom jag mest kanske kommer sitta på en stol ensam så ska det ändå bli skönt att komma iväg ett par dagar. Prag sägs ju vara en fin stad också med mycket att titta på. Jag har även kollat upp träningsmöjligheterna och det finns en joggingslinga precis vid hotellet. Inte ligga på latsidan här inte!
Idag ska jag dock fuska för det är det semmeldagen, och då ska jag bannemej köpa mig en semla. De bästa finns på Bergendahls i Tvååker, bara ett tips :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis till resan! Superkul! Kramar

2011-03-10 @ 08:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0