Slickepott

Jag tror att min häst egentligen är en mutation mellan åsna och hund. Hon håller ju på att slicka på människor! Så fort min syster kommer innanför stalldörren ska hon slicka på henne, helknäpp! Men söt är hon och hon gillar att springa fort,fort. Till min inte allt för stora förtjusning när vi ska träna dressyr ;).

Det är verkligen vår i luften nu. Jag gillar våren men jag är också lite rädd för den. För när våren är över så kommer sommaren och den är inte min favorit. Jag funderar skarpt på att ta mina små sparpengar och införskaffa en AC och sätta i sovrummet. Då kanske man orkar leva igenom de värsta veckorna på året.
Men,men, nu ska vi inte vara sådana. Först ska våren vara här med skön temperatur,grönska och sol som inte bränner för mycket!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är härligt tokig din lilla häst:)

Vet inte om jag mött nån som pussas lika mycket som hon (häst alltså ;)) Gillar henne skarpt <3

2011-03-31 @ 16:00:22
Postat av: Mella

Intstämmer HELT i vår- & sommarresonemanget!! Jag får en inre panik när jag tänker på att våren blir mer o mer påtaglig vilket oxå betyder att växlingen till sommar blir desto tydligare =( Huuualigen! Nej tack till sommarvärmen!



Ha det gott!

2011-03-31 @ 17:59:41
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0