Getting crazy

Jag sitter och funderar över tunga frågor. Ni vet sådana där frågor som man blir knäpp av att tänka på.

Vad är egentligen meningen med livet?

Vart tar universum slut? (och vart finns det liv någonstans mer än här?)

Vad händer efter döden?

Varför har vissa mer otur än andra och vad är det som gör att man har sådan jäkla otur?

Hur skapades jorden?

Vilket kom först, hönan eller ägget?



Om någon tror sig ha några svar på dessa frågot kan ni väl kontakta mig så jag slipper fundera mer!



Kommentarer
Postat av: sandra

Meningen med livet är att ha en söt häst :-)

2011-03-03 @ 05:51:27
Postat av: Enya

Jag är ju meningen med livet!

2011-03-03 @ 05:52:08
Postat av: Danny

Nej det är ju jag! Puss!

2011-03-03 @ 05:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0