Blaskeliblask

Det här vädret gör mig totalt omotiverad. Hur kul är det att åka ut till stallet och rida när det kommer blask uppifrån?
Min häst är för tillfället knäpp också, pigg som satat och protesterar hej vilt i ena galoppen. Känner att jag måste rida henne ordentligt för att se om det bara är att hon inte vill eler om det är något annat problem med henne. Jag har legat och grubblat över det halva natten.
De är ett av mina största problem i livet, jag oroar mig för allt hela tiden.
Så, det är väl bara att bita ihop och ge sig iväg och spendera dagen i det kalla stallet. Men jag får ju träffa Enya, det är alltid mysigt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Se det från den ljusa sidan. Du slipper vakna halv 8 och inse att du skall spendera hela förmiddagen i hällregn/snöstorm utomhus medan du skyfflar skit ;)



Enya kan få alla på gott humör med sina härliga pussar,saknar era besök på SS. Mycket välkomna avbrott:)



Kram

2011-03-10 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0