Upprising

Satan i gatan vad hungrig jag är. Marcus försöker få mig att äta fisk men fisk smakar blajja. Det är helt enkelt inte gott men jag kanske får ge med mig idag. Det sägs ju att man blir smart av fisk, DÄR HAR VI DET!! Det är alltså därför jag är så jäkla korkad. Känns bra att man äntligen får en förklaring på varför.

Idag har jag iallafall rört på mig ordentligt och det känns fint. Både dressyrridning,cykelpass och en rask promenad. Enya skötte sig dessutom riktigt bra idag. Ingen rodeouppvisning och det är ett stort plus i kanten.

Min sambo måste ha ett oerhört tålamod. Jag sitter och lyssnar på bara Danny-låtar och han har suttit jämte i över en timme nu utan att klaga en enda gång. Han kan ju dom utantill han med nu vid det här laget. Jag tror att han egentligen är ett lika stort fan han men han vågar inte erkänna det. Han kanske har Danny som frikort ;)

Nu mina damer och herrar ropar tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0