Spring, where are you?

Goddagens.

Kaffet är nu i magen och stallkläderna på, dags att bege sig av mot Tvååker.
Vet inte vad jag ska hitta på med hästapållen idag, jag får väl gå till rihuset och tråka lite.
Just nu är det faktiskt inte speciellt underhållande att ha häst. Antingen får man skritta ute och bokstvligt talat frysa snippan av sig eller så får man rida i ridhuset runt,runt ,runt.
Jag vill ut i skogen och galoppera snabbt och känna hur glad min häst är.
Men,men, det blir väl vår snart och så försvinner den alldeles för fort och sen kommer den jobbiga, hemska sommaren. URK! Kan det inte alltid vara vår? Med vitsippor,mjuka grusvägar,hästar utan massa päls och utan massa täcken,lagom temperatur och grönt gräs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0