Smutsgris

Jag funderar på en sak. Om jag går till frisören så vill jag att de ska tvätta mitt hår får att det hör till att man ska lukta gott i håret när man går därifrån. Men hos alla frisörer som jag besökt så frågar de om håret behöver tvättas. Där har jag ett dilemma. Naturligtvis så har jag tvättat håret innan jag går dit, det är för mig lika självklart som att man borstar tänderna innan man besöker tandläkaren eller duschar innan man går till gynekologen.
Om jag säger då att ja det behöver tvättas så känner jag att jag framställer mig själv som en lodis som inte sköter min hygien men säger jag att det inte behöver tvättas så får jag ju inte riktigt samma valuta för pengarna!
Svåra problem jag har, jag vet. Dessutom har jag inte besökt en frisör på fyra år så varför jag kom att tänka på det just vet jag inte riktigt.
Min hjärna fungerar helt enkelt inte riktigt som den ska!
Bäst jag kollar på lite mer intelligensbefriande tvprogram såsom Big Brother t.ex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0