Seperation anxiety

Nu är det snart dags och väskorna är faktiskt så gott som färdigpackade. Det ska bli roligt, spännande och skönt att komma bort lite och se nya saker. Men jag är också lite nervös och orolig som vanligt. Jag gillar inte att lämna mina djur hemma, speciellt inte min ena katt som är väldigt beroende av oss. Jag vet att hon kommer må dåligt och längta och det är en jobbig känsla. Men jag vet å andra sidan att Sandra kommer titta till henne och meddela mig om något skulle verka mer fel än vanligt ;)

Idag har jag även vägt mig igen och nu verkar det som det börjar hända grejer igen. Jag hoppas på det iaf! Jag ska verkligen försöka hålla stilen i Prag, inga nybakta frallor till frukost här inte ;)

Nu ska jag kolla på Big brother och sen försöka sova lite. Jag kanske uppdaterar någon gång på resan, vem vet!
See ya!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ha det så kul nu! Jag håller koll på pyret alice och enya slänger jag ett öga på med! Bye bye! Kram

2011-03-17 @ 05:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0