Scary stuf

Min kropp är mörbultad, kirpraktorn har varit på den. Knak och brak var ordet. Han hittade inga fel på Enya så därför fick han kolla mig i stället. Hoppas det ger resultat!
Enya var förresten duktig idag när jag red i ridhuset. Marcus filmade men eftersom han har en iphone så fungerar det naturligtvis inte att spela upp filmerna på datorn utan det bara hackar. Tröttsamt var ordet. Om någon vet vad som är felet så mottages all hjälp gladeligen. Det är inte var dag man har ett filmteam med sig!

Nu måste jag sova för jag ska upp i ottan och besöka farbror doktorn. Enligt sköterska ska han vara ung och snygg, *gulp*. Känns inte riktigt som min grej, kunde detinte varit en gammal gubbe i stället!?

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vänta ett par år så börjar du stöta på läkare som är klart yngre än vad du är. Det är en ganska konstig känsla... ;)



Kram

2011-03-15 @ 02:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0