In The Club

Ni har väl köpt dannys nya album "In The Club" nu. Jag har ju det naturligtvis i skivhyllan och ja, jag tycker det är helt fantastiskt! Det är musik som gör mig glad,peppad och motiverad. Precis så som det ska vara.

Den person som kan lyssna på det här albumet utan att ryckas med och vilja shaka loss måste vara tondöv eller totalt omusikalisk.
Jag sa det när han var med i Idol och jag har sagt det ända sedan dess, den människa har en unik talang och han kommer gå hur långt som helst!
Dessutom är han en bra förebild med sunda värderingar, vilket jag anser är en otroligt bra egenskap!

Nu ser jag fram emot hans turné, jag ska stå där längst fram bland alla tonåringar och rocka loss. Han är en så förbaskat bra entertainer och jag skäms då inte för att jag råkar vara ett par år äldre än honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0