Fuck this

Jag vill äta godis, massvis med godis. Jag vill ha Ben & Jerry glass i stora lass. Jag vill ha sandras tryffelkaka eller vad den heter och hennes hallonpaj. Jag vill äta färska frallor med ost,skinka och gurka och till det ett glas med Brämhults färskpressade apelsinjuice. Ingenting utav detta får jag förtära. Fan, är det verkligen värt det? Det känns som en del utav mig försvinner, eller ja haha det är ju meningen men det var inte riktigt så jag menade. Jag älskar ju mat, jag mår bra av att äta god mat och godis och glass men jag vill inte vara ett fetto för resten av livet heller. Svåra val och mycket gnäll blir det.
Äh, jag vet inte, jag bara svamlar. Det är mycket av den varan för tillfället.

God natt

Kommentarer
Postat av: sandra

Ät vad du vill! Det gör jag och känner mej riktigt rund o go ;-) kan du inte äta sånt en dag i veckan då?

2011-04-01 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0