Bye bye äpple och apelsin

Att man inte skulle känna sötsug när man äter enligt LCHF är en ren bluff. Jag är sugen på allt och det hela tiden.
Jag har ju funderat en tid på varför jag inte går ner mer i vikt. Jag har ju inte direkt nått min målvikt. Svaret verkar tyvärr vara frukten. Så nu ska jag testa att sluta äta det med ett tag så får vi se om det händer något. Det är inte säkert jag fixar det för jag är van vid att äta mycket frukt, iallafall två-tre st om dagen.
Ska även utesluta ett par saker till såsom Sweetchilisås och tacokrydda (man kan dock göra egen). Jag måste göra något känner jag fast det är riktigt trist. Fanatisk eller inte, jag tänker inte ge mig, jag SKA gå ner iallafall nio kilo till innan året är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0