Bageri -Svensson-Ekman

Jag har stått i köket en stund idag, ja det är sant! Jag har gjort en efterrätt till ikväll och gjort något som kallas för ooopsies som man ska ha i stället för bröd. Naturligtvis har jag gjort det här på LCHF-vis.
Man ska ha så himla mycket konstiga saker i hela tiden när man ska göra sådan mat. Vi var inne på Kvantum innan och letade efter något som heter Fiberhusk. Fula namn har de med. Vi såg antagligen ut som två ufon men vi hittade de till slut.

Jag får nog säga att vi varit duktiga idag. Fem kilometers powerwalk i slask,stark vind och emellanåt pissregn anser jag vara ganska så hurtigt att genomföra.

Ikväll är det dags för final i spektaklet. Jag hejar givetvis på Danny även om han tydligen kör någonslags hysterisk PR-kampanj nu innan.




Kommentarer
Postat av: Marcus

Jäklar va duktiga vi e! fast mest du! Puss!

2011-03-14 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0