My little pony

Det var längesedan jag skrev något om hur det går med Enya.

Vi triv fortfarande lika bra ihop och det går bara framåt för var dag skulle jag vilja säga. Hon har fått fina beröm av tränaren också som tyckte hon rörde sig avsevärt mycket bättre bak än vad hon gjort innan. Vi siktar på att vara med på KM till hösten men det beror på hur hon känns nu i sommar.
Jag rider knappt någon ren dressyr på henne längre, vi är mest ute i skogen och har mysigt och jobbar litegrann när vi känner för det. Det verkar passa henne alldeles ypperligt och mig med för den delen :)
Idag körde vi t.ex en uteritt barbacka, har tänkt lägga in en dag i veckan då jag rider henne barbacka för hon jobbar så otroligt bra då. Synd bara att hon är sanslöst obekväm att sitta på, man får skavsår både här och där ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0