A big failure

Jag känner mig verkligen som världens mest misslyckade människa. Vem försöker jag lura egentligen? Jag har inte åstadkommit någonting i mitt liv. Människor tycker i regel inte om mig och jag är uppenbarligen rätt värdelös på det mesta. De människor jag själv tycker om vill inte vara med mig, jag är nog inte så rolig som jag själv trodde.

Trots detta anser jag kanske att människor bör tänka sig för innan de talar eller så tala inte alls.

NEJ, jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, det är inte synd om mig. Jag har själv gått och blivit den person jag är idag. Jag har bara mig själv att skylla.

Kommentarer
Postat av: louise

Jag tycker om dej :):)

2011-06-18 @ 18:57:35
Postat av: Marlene

Men HALLÅ där!!!!!



Du är inte alls värdelös!!!

Det finns visst människor som tycker om dig o att umgås med dig...VI gör det!! :)))



Så bara så du vet...:)))



Bamsekramar på dig bästevän <3

2011-06-18 @ 21:48:44
Postat av: Molly

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 08:39:49
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0