Today is gonna' be the day

Jag känner mig helt oval idag. Tänk vad man kan förändras på ändå relativt kort tid. För mindre än ett år sedan rörde jag aldrig på mig förutom när jag red och jag tog bilen till affären som ligger 500 meter bort. Numer blir jag alldeles stingslig om jag inte får gå ut och röra på mig ordentligt iaf sex dagar i veckan.
Just nu när det är så varmt innan så känner jag mig pluffsigare än någonsin. Det känns typ som att jag gått upp mina femton kilo igen. Jag orkar helt enkelt inte röra på mig som jag brukar.

I morgon blir en riktig glassardag (hoppas jag). Först en tur till stranden för lite sol och bad, sedan bär det av ut med pappas cab till Ge-kås. Jag hoppas på lite turister,inga maneter, inget kladdigt salt på kroppen, inga impuls-köp, ingen trötthet, inte för varmt och en glad sambo. Känns kanske som att jag har liiite för höga förväntningar men who knowes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0