Sweet dreams

Min kropp värker i varenda liten muskel. Varför? Jo för att jag och Marcus var ute och sprang innan, 7,5 km blev det minsann. Inte illa jobbat för en tjockis som jag om jag får säga det själv.
Vågen visar nu på -15 kilo. Det var ett utav mina delmål. Jag har 3,2 kg kvar till nästa och 8,2 till det slutgiltiga målet. Jag tänker inte skriva ut vad jag väger om nu någon hoppades på det.

Jag har även ridit en dressyrpass på Enya idag. Testade att rida henne på ett tredelat eggbett. Fick en bra känsla till en början med sedan började hon hänga och bli tung i handen. Får helt enkelt använda mig utav hennes älskade tredelade mässingsbett med rörliga ringar. Förutom att hon blev lite tung gick hon dock fint som snus. Hon är en duktig liten minihäst!

Nu ska jag gå och knyta mig, hoppas jag drömmer lika bra drömmar som i natt. Jag och Danny var ute på joggingtur nämligen ;)

Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0