Min vän och jag

Idag har jag hoppas lite med lilla Enya, eller ja hoppat och hoppat. Nu för tiden känns femtio centimeter som värsta höjdhoppningen.
Enya var riktigt trevlig att hoppa idag faktiskt. Jag tillhör ju en av de hemska ryttarna som betslar upp sin häst vid hopping, hon har nämligen (håll i er nu) ett tredelat med PLATT mittdel. Hahaha, men det räcker på henne och något skarpare vill jag inte sätta i munnen på henne då jag bara tror det skulle göra mer skada än nytta.

Tack till min älskling som följer med och fotograferar. Tack även till syster-yster som fanns där som moraliskt stöd!







Käre värld vad jag älskar den lilla hästen <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni va s duktiga trots det lurviga fega lilla störningsmomentet ;) <3

2011-06-18 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0