Kära Facebook

Ilskan har ladt sig lite sedan gårdagen, nu är jag mest trött. Jag får väl helt enkelt inse att världen är ful utav egoistiska idioter. Alla kan inte vara så bra som jag ;).

Jag förstår inte varför en del måste skriva ut i detalj på Facebook vad de själva eller deras barn gör varenda minut. Jag är inte intresserad av att er unge har skitit eller ätit eller har ont i magen. Kan ni inte bara fundera en extra gång över vad ni egntligen skriver INNAN ni skriver det. I stället kan ni ju skriva när er unge verkligen gör något i era ögon spektakulärt te.x tar sina första steg eller liknande. Det kan jag uthärda att läsa och har ni tur kanske jag tom trycker på "gilla" knappen.

Facebook är ett i mina ögon fenomen. Helt plötsligt har man koll på vad i princip halvt främmande människor gör varenda minut av deras vakna liv. Vissa uppdaterar ju så fort de handlat eller varit utanför dörren. En del har tom börjat med den styggelsen att "checka in" varje gång de besöker något ställe. Man har helt enkelt stenkoll, mycket mer än vad man egentligen kanske skulle vilja ha. Frågan är bara om det är på gott eller ont?


Kommentarer
Postat av: Linda

Word ;)

2011-06-03 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0