The right direction

Äntligen börja allt se lite ljusare ut och jag ser nästan fram emot framtiden. Jag kan inte gå in på några närmare detaljer just nu men jag hoppas att det är vår tur att ha lite flyt nu! Jag blir bara lite rädd. Det sägs ju att efter regn kommer solsken. Men i mitt liv blir det alltid efter solsken kommer en störtflod så jag vågar inte slappna av och må bra!

Igår var en intensiv dag med massvis av saker på schemat. Bla lite "hoppning" med Enya. Det gick fint på de lägre höjderna men sedan när det blev lite högre så fick Louise ta över. Kan säga så mycket som att den lilla hästen tcker om att hoppa,,, hon är så söt när hon verkligen suger tag i hindrena. Tur hon har Louise så att hon kan få ha lite extra kul ibland.

Nu ska jag göra mig i ordning och möta dagen!!





Marcus fann det hela lite oroväckande att Carmen hade tappat ett framben ;)




hjärtat



Love you honey bunny ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken tur att han bryr sej om Carmen!! :)

Ja carmen är så tjock så hon tappa benet!

2011-07-06 @ 11:30:15
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ja hoppas hon hittar det snart igen!

Love jo too!

2011-07-14 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0