I c u when you get there

Jag har gått in i någonslags försvarsbubbla känns det som. Jag orkar inte prata eller träffa några människor, förutom mina närmaste vänner och familjen. Men när jag däremot träffar dom är jag precis som vanligt och igår hade jag faktiskt en riktigt bra och rolig dag.

Dagen idag ser varm ut, så det blir väl ett par vändor till stallet för att rädda hästen. Jag avskyr det här jäkla vädret och jo jag har rätt att göra det. Ett "bra väder" är enligt mig 15 grader varmt på ett ungefär. Då trivs jag och hästen.

Nu ska jag äta äggmackor med för famla ägg på!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Famla ägg är inte bra!!! puss!

2011-07-31 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0