Stek

Jag blir så trött på människor som leker besserwisser. Speciellt när de talar om saker som de inte har någon erfarenhet utav. När de sedan lägger in en lite spydig ton i det hela också så blir det hela ännu mer lite skrattretande och irriterande.

Idag är det vaaarmt som vanligt. Det får gärna vara sol och 22 grader men det behöver inte vara 30 grader och en luftfuktighet på 80%. Jag får ju andnöd. Katten och hästen verkar inte uppskatta det hela heller. Dessutom har jag en skallebank som inte är utav denna värld. Åskan hänger i luften kan jag konstatera.

Dags att dra på sig kläderna och åka dagens första tur till Tvååker! Tror vi får se till att skaffa oss ett boende där snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0