List

Den här listan hittade jag hos sandra www.sandrastrandberg.blogg.se , hon ville tydligen att jag skulle svara på dessa frågor. Vad är jag då för vän om jag inte gör det???


Favoritklädsel:
Mjukisbrallor
Favoritlåt just nu: Danny-In your eyes
Vad ser du om du tittar till höger: Min sambo
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska grilla hos min familj ikväll och at W&W snart är slut
Vad ska du göra härnäst: Ta det lugnt och sedan åka iväg igen
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Neutralt
Favoritgodis: Choklad i alla dess former och sura godisar
Kläder just nu: Leggins och en t-shirt
Sommarplaner:? Det ni ;)
Hur många kuddar sover du med: Två
Morgon eller nattmänniska: Inget utav det
Vad är viktigast för dig: Rättvisa, att de djur och människor ja gälskar mår ra och att det finns nässpray hemma
Är du kittlig: Ja men bara på ett enda ställe ;)
Stjärntecken: Vågen
Äckligaste insekten: Fästingar är rätt vidriga
Längtar du mest efter just nu: Ett boende på landet och ett beskmmersfritt liv
Drömboende? Den röda lilla gården efter kalhygget om man rider Kristoffers ;)
Landet eller mitt i stan? Landet
Mysigt eller sterilt? Mysigt men det får inte vara för skitigt
När skrattade du senast? Igår tror jag
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor,fondtapet och en ljusstake
Har du sett något konstigt på sistone? Ja, raggarbilar
Vilken var den senaste film du såg? Baksmällan 2
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Ett hus i Stockholm, en snygg bil till mig och en till Marcus
Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag kommer inte på något, inget jag vill dela med mig av iaf ;)
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle se över djurskyddslagen och förbjuda onödig jakt samt högre straff för djurplågeri.
Tycker du om att dansa? Nja inte direkt
George Bush? Han verkar inte ha en enda häst i stallet den gubben. Något allvarligt fel är det ju på honom
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Det kan jag inte skriva här för då snor säkert någon det
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Stig in
Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Danny,Jared Leto,Mozart och kungen



Sandra i egen hög person

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det var ju kul att du svara. bilden var väl sådär :P

2011-07-16 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0