This weekend

Det verkar komma lite mindre nederbörd från himlen. Detta gillar både jag och Enya eftersom vi snart kreverar om vi inte får ge oss ut på en runda med lite trav igen nu.
För er som nu genast börjar spekulera så, nej hon har inte varit skadad. Hon blev vaccinerad och då passade jag på att ge henne lite "sommarvila" och eftersom hon är såpass stel i bakbenen som hon är så vill jag inte låta henne vila helt då jag tror att hon bara skulle bli mer stel av det så därför har vi skrittat en vecka i stället.

Nu har spektaklet i Varberg dragit igång. Det är säkert kul för människor med intresse av sådana bilar men jag själv kan nog inte vara mer ointresserad. Jag tcker inte heller att det är helt rätt att vi vanliga människor blir så lidande av detta evenemang. Jag själv klarar mig nog relativt bra men stackars Sandra hon kommer nte ens ut från sin parkering.
Jag vet inte varför jag är så anti egentligen. Men hur jag än försöker så kan jag inte se någon charm alls i dessa bilar. De bara drar en massa soppa, kör långsamt,kokar och luktar illa. De enda jag överhuvudtaget tycker är liiite snygga är muskelbilarna isåfall. Nej, tacka vet jag riktiga, snygga, SNABBA bilar <3
Men,men snart så är det över och vi kan andas ut igen!

Nu ska jag och Sandra åka till stallet, om vi kommer fram dvs. Men Fabbe är en suberb bil, man susar förbi de gamla vraken och alla turister på nolltid :)


nej tack!



ja tack


Kommentarer
Postat av: Annelie

Förlåt men jag måste bara säga... att lika trött som ni är som bor i stan och blir "drabbade" av wheels and wings. Lika ledsna och trötta blir vi (som är intresserade av jänkare) på att höra gnället. :( Det gäller två dgr om året... Jag vet att det är krångligt att ta sig fram och allt detta... men det gäller två dagar! Då kan man väl välja att göra nått helt annat utanför stan då om det är sååå jobbigt. Det hade nog jag gjort iallafall, så slipper man störa sig :) Inget illa mot dig alls... men du kanske kan förstå mitt resonemang oxå? Dessutom är min bil inget vrak.. :) Kramar Annelie (med Caesar)

2011-07-20 @ 13:33:19
URL: http://riderdressyr.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej, alla bilar är definitvit inte vrak men tyvärr är det dom om vi som inte är så stora fan märker av

:(. Om alla hade kört runt i välvårdade bilar med människor med vettigt betéende i hade jag nog inte haft något emot det hela överhuvudtaget. Det är inte meningen att göra någon ledsen,och din bil är säkert jättefin :) Alla har vi olika intressen och jag håller mig undan stan så gott det går (tyvärr bor jag ju iden ;). Det gjorde Sandra med men som sagt så kunde hon inte ta sig ut från parkeringen för att åka ut till Tvååker och släppa in våra hästar då cruisingen gick förbi hennes utfart. Kram,Caroline

2011-07-20 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0