Monkey biz

Jag vet att ni väntar med spänning på blogginlägget om Danny. Jag orkar bara inte motivera mig själv till det. Jag vill att det ska formuleras rätt så det inte blir en massa missuppfattningar. Men som sagt, det kommer så småningom.

Nu har jag nog äntligen lyckats få lite mer ordning på min blogg iallafall. Det ska numer gå och se vad man skriver i kommentarsfälten ;) Det här med html m.m är verkligen inte min grej, tur det finns "fusk-sidor".

Nu ska jag sova, jag är fortfarande sådär hiskeligt trött. Det har ju inte direkt varit någon jätteansträngande dag men jag hittar ju saker att må dåligt över alltid. I kväll när jag tog in hästarna var Enya t.ex liite varmare i ett framben, då finns det ju 100 miljoner katastrofer som kan inträffa så det kommer jag ligga och fundera på nu innan jag somnar. Har man inga problem så skapar man dom själv!



<3

Kommentarer
Postat av: Sandylicious

Rooooligt att du lyckades byta färg :D

2011-07-13 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0