Make me smile

Jag vet att jag lovade ett specifikt Danny-inlägg men jag har inte rätt mood just nu känner jag. Jag är bara i ett mood, nämligen sleeping mode. Jag är så trött hela tiden att jag nog skulle kunna somna ståendes.

Jag vill flytta, till ett hus eller det går bra med radhus med. Jag vill bo på landet. Inte mitt ute i ingenstans men på landet. Vad ska jag göra i stan, jag avskyr ju att vara i stan. Det kanske är lite märkligt egentligen efterson jag fullkomligt älskar storstäder. Men Varberg, nej tack! Två-tre gånger per år max besöker jag centrum och det är när jag blir tvingad.

Nu ropar min sköna säng på mig, hoppas på många glada drömmar!


Kommentarer
Postat av: sandra

HÅLLER MED DEJ DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



(det var yoshi som skrev...hon ligger på datorn :/



2011-07-11 @ 12:46:16
Postat av: Caroline

lilla Yoshi :)

2011-07-11 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0