Neggo

Jag har en konstig känsla i kroppen idag. Jag känner mig supernervös men har ingen aning om varför. Det kanske är att Marcus fyller år i morgon, eller att Sandra nu påbörjat sin semester? Elle rinte, jag borde ju inte vara så exalterad över dessa saker.
Det brukar inte båda gott när min magkänsla är så här. Jag är beredd på allt från att krocka med bilen på väg ut till Tvååker till att hitta hästen på tre ben eller liknande.

Vet ni förresten att det är negativa dagen idag på Facebook? Ett jätteroligt initiativ om ni frågar mig. Den är till för alla som är trötta på, jag citerar "
XXX checked in at [insert valfri hipp krog] with YYY and ZZZZ" och bilder på flaskor/glas med vin/öl i motljus. Dagen är en fredag, den absolut värsta dagen då fredagsmyset inte vet några gränser och peppen inför helgen är hög".
Gå med ni med vet jag :) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001104938526&ref=ts#!/event.php?eid=162674573798682

Nu måste jag rusa!
Ha en för jävlig dag alla positiva slackers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0