I'am

Jag vill tänka som en normal människa. Varför oroa sig för saker som kan komma att hända? Jag har idag ägnat i princip hela dagen åt att oroa mig över saker. Jävligt onödigt om man tänker efter. Jag försöker tänka positivt men kroppen lyder inte det hjärnan tänker och ångesten består. Jag är inte i ordning på en fläck ;-). Jag borde verkligen sova nu för 6.30 ringer klockan och de söta djuren vill ut till sitt gräs. Tanken var också att jag och enya skulle ta oss en morgontur :-). Det är en av de bästa medicinerna mot oro, att sitta på enyas rygg och bara höra hennes steg och naturen runt omkring. Härligt! Oj nu är klockan alldeles för mycket, måste sova nu annars blir jag orolig att jag får sova för lite. Ni ser, det finns alltid något att oroa sig över någonstans det gäller bara att hitta det;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0