Dear friends

Jag är täppt i min ena näsborre. Bara litegrann men ändå, det räcker. Det måste vara helt fritt i båda borrarna annars börjar panikkänslorna komma. Nu sitter jag alltså här i soffan och det kryper i hela kropen bara för att jag så gärna vill ta nässpray. Mitt livselixir, en av mina bästa vänner, min räddare i nöden.

På tal om vänner så var jag idag förbi och hälsade på en kär och saknad vän, den vita faran, the one and only, PMS <3. Hon såg ledsen ut med betydligt fler bruna fläckar och fullt av aska innuti. Jag ville bara ta med henne hem där på direkten, man röker inte i den bilen! Vet de inte att passiv rökning är farligt, tänk om hennes luftfilter täpper igen!?

Nu förlorar jag kampen och går för att ta mig ett spray i vardera borren, lovely!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hmm, har vi inte kvar en extranyckel? :-O

2011-07-04 @ 11:28:26
Postat av: Marlene

Du e för gooo med dina kommentarer..:))

Men jag håller med, visa bilar får en spec plats i en....Kram

2011-07-04 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0