utvilad

Hemma igen efter en helt underbar spa-vistelse på lundsbrunn. Jag känner mig faktiskt riktigt lugn och harmonisk. Jag har inte behövt tänka på någonting förutom mig själv och marcus då förstås:-). Vi har ätit gott,badat och solat. Solandet tar faktiskt så avkopplande att jag somnade och vaknade av att jag snarkade. Lite halvpinsamt eftersom man satt i ett rum tillsammans med andra människor! Jag stressar väldigt lätt till det i min vardag och hur underbart det än är att ha en häst så måste jag erkänna att det är skönt att kunna koppla bort det ibland också. Men nu är vi tillbaka i verkligheten och och det med besked! I morgon ringer klockan 07.00 och då styr jag och fabbe mot tvååker för att släppa ut hästar. Men det gör vi så gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0