Decisions

Livet är verkligen oförutsägbart men människor är faktiskt ganska förutsägbara varelser. Jag kan ogtast redan innan någon säger en sak förutspå att personen ska säga just det. Människor är också väldigt primitiva djur, de ser alltid först och främst till sitt eget bästa. Tänk efter så ser ni själva att det är sant. Sedan finns det ju naturligtvis mer eller mindre egocentriska människor.

Jag känner mig en aning förvirrad av saker och ting, mer än vanligt faktiskt. Jag vill säga vad jag tycker och tänker men på något konstigt sätt så klarar jag inte av det. Jag är rädd för konsekvenserna. Jag har aldrig klarat av att ta beslut, speciellt inte svåra och livsavgörande. Hur fixar man det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0