Sunday bloody sunday

Det är söndag idag och söndag är för mig en ångestdag. Jag vet inte varför och jag kan inte sätta fingret exakt på vad det är heller men jag vaknar alltid upp med ångest på söndagar. Jag tror det är för att allt är så konstigt på söndagar. Det är som att hela Varberg går på någon slags sparlåga. Dessutom är alla och då menar jag verkligen alla pensionärer och barnfamiljer ute och går eller kör bil på söndagar, bara den vetskapen i sig kan ju ge vem som helst ångest.

Dagen har dock varit bättre än vad jag trodde. Härligt väder,mysig uteritt med Sandra och Carmen och vågen på Coop visade glädjande siffror. Äntligen börjar det hända något igen! Det behövs när motivationen tryter och musklerna ömmar.
Just nu så skulle jag kunna göra nästan vad som helst för en semla med mycket grädde på. Käre barn vad jag vill ha en semla, hjälp mig någon innan jag ger efter för dessa sockerdemoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0