Theese foolish games

Hela omgivningen är helt turbulent just nu. Alla pratar om alla. Säger man något så vet man inte vem som får reda på det och för det vidare till någon annan OCH då  dessutom lägger på lite extra "touch" till det man berättat. Det blir en höna av en fjäder som man kan uttrycka det.

Jag tycker inte om att vara ovän med människor. Jag vill att alla ska vara nöjda och glada men jag vill också att saker och ting ska vara rättvist och att regler är till för att följas utav alla parter. Det är inte lätt alltid att hålla sams men som vuxen måste man som sagt acceptera och respektera varandra, hur olika man är och hur olika man än tycker om saker.
Från och med nu har jag lovat mig själv att försöka att inte skapa förutfattade meningar om människor jag inte känner. Alla människor är värda en chans, vad än andra människor tycker om personen i fråga!

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0