Hay

Jag är glad men ändå ledsen,besviken men ändå på många sätt lycklig, det är inte lätt med alla känslor på en och samma gång.
Det viktigaste är iallafall just nu att Enya mår bra och att vi får fortsätta att vara tillsammans. Nu när jag vet att hon är okej så kan jag äntligen börja träna lite igen och rida henne precis så som jag vill. Får även hyra in min personliga beridare Louise för lite hoppning med ponnyhästen tror jag.


I morgon är det dags för höhämtning- IGEN! Enya äter som en häst för tillfället och vi behöver hämta hö hela tiden. Det är tur man är så bra polare med "högubben". I morgon har vi också hjälp jag och Sandra utav Marcus. Det är tur att man har en så hjälpsam och snäll sambo :)


Kommentarer
Postat av: louise

Ja :)



Tycker vi kan göra en liten deal, jag hoppar din häst och du rider min bockmaskin ;)



Tycker jag låter som en utmärkt idé;)

2011-01-31 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0