Mean girls

Det är inte lätt att förstå sig på alla människor och det är nog inte meningen att man ska det heller. Däremot anser jag att man måste respektera och acceptera alla människor (med undantag av mördare,pedofiler, ja ni fattar). Alla har olika bra egenskaper och dåliga. Jag har aldrig förstått vad man får ut av att trycka ner någon annan. Antagligen beror det väl på en egen osäkerhet men det är ingen ursäkt.

Jag är enormt tacksam för de fina djur och människor jag har i mitt liv och jag vet att de alltid finns där och vad de står om det skulle vara något. Det är det som betyder mest för mig.

Jag har mycket att fundera på just nu, beslut som måste fattas och konfrontationer som måste göras! Det är bara att ta ett djupt andetag och ta tag i sakerna. Man lever bara en gång, bäst att ta vara på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0