Poweraid

Dagen då domen faller är snart här och känner mig ganska uppgiven. Jag är livrädd över att jag aldrig mer ska få sitta på hennes rygg, jag har redan varit med om det en gång och jag orkar inte en gång till. Visst är det något man måste räkna med när man skaffar djur att det förmodligen kommer dö långt innan en själv och att man måste fatta jobbiga beslut. Dock så kunde man ju kanske önska att man någon gång kunde ha en häst som iallafall lever tills den blir gammal. Enya är en helt underbar individ och förtjänar verkligen att få leva ett långt,lyckligt och friskt liv.
Nu ska jag inte "måla upp fan på väggen" men rädd och beredd det är jag.

Hur går det med min diet och träning kanske ni undrar, har jag fallit offer för alla frestelser så som semlor,bekelser och tårtor. Nej, faktiskt inte! Jag har klarat mig fint. Jag tränar nästan alltid sex dagar i veckan och fuskar mycket sällan. Men till helgen är det partty och då kommer jag frossa :). Nu ska jag köra lite styrketräning innan sängen ropar!


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas verkligen dom bara säger positiva saker nu!!

hoppas du kommer på lördag så vi får parta till det!

2011-01-20 @ 06:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0