Stupid girl

Idag har jag varit ute på en helt underbar tur i skogen med Enya. 20 cm helt orörd snö och en halvgalen häst, tror inte det blir mycket bättre. Inte mindre än 15 frustningar blev betyget efter en dryg timmes ridtur med mycket trav och galopp.
I morgon tänkte jag ta en tur ännu längre ut i skogen för när jag kommer tillbaka på söndag kanske snön har regnat bort, huh hemska tanke!

Nu ska Marcus göra et test och se hur funktionshindrad han är, jag är det tydligen till 25,4 % men säg inget till Lollo!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag var 27,2% funktionshindrad så jag vann! tji fick du!! :-)

2011-01-06 @ 00:02:17
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!1



Jag är smartare än båda er!!! :P



HAHAHHA

2011-01-06 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0