Smart ass

Jag är sådär måtligt irriterad för tillfället. Jag är så trött på  barnrumpor till människor och människor som utnyttjar andra. Denna gången är det inte jag som blir illa behandlad utan någon i min närhet och det gör mig ännu mer förbannad. Snart kommer jag inte kunna hålla käften längre och då skiter jag i konsekvenserna!

Nu till något roligare, jag och Marcus ska åka bort i ett par dagar och bara ha det gott. Det ska bli underbart skönt även om det bara är för en natt. Vi passar även på att hälsa på lite släktingar på vägen eftersom vi ändå ska åt det hållet. Två flugor i en smäll liksom!

Nu ska jag äta mat, naturligtvis utan kolhydrater ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0