Screw you

Jag vet att en del blir så upprörda när jag "klagar" i min blogg men ni kan sluta läsa det här inlägget just nu då!

Jag är så satans trött på det här livet nu. Trött på människor som är falska, fega och som tror de är mer värda än andra! Hade det inte varit för dessa människor hade jag inte behövt känna såhär. Att några enstaka personer kan få en männsika att känna sig så enormt jävla värdelös är helt ofattbart. Jag har en sjukdom som gör att jag mår såhär, det är inte något jag hittar på eller något jag valt själv.

Nu ska jag bara orka ta tag i all skit och ta alla beslut som måste fattas. En förändring måste iallafall ske, innan jag bryter ihop totalt.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0