Ready or not, here I come!

Jag är så kass på att uppdatera här men det är så mycket som snurrar runt i min lilla (mycket lilla) hjärna just nu så jag har helt enkelt inte funnit ro att skriva. I morgon är det dags för det första jobbpasset på över två månader. Det känns om jag ska vara ärlig skitkonstigt. Jag vet inte om jag är redo men det får jag å andra sidan inte veta heller om jag inte provar. Enya mår bra men dagen jag fruktar närmar sig med stormkliv. Nej, jag tänker inte skriva ut vilken dag hältutredningen är just av den anledningen att om det skulle gå helt åt skogen så kommer jag inte orka med alla frågor om hur det gått. Risken finns att min bästa vän kommer försvinna från mig och då vet jag inte vad jag gör med någonting. Men nu ska jag ta en dag och en sak i taget och försöka njuta av varenda sekund tillsammans med min lilla bruna vän :) Nu ska jag ner och hämta tvätten. Marcus är på pokerkväll med brabbarna och katterna ligger och bokstavligen snarkar så jag får fixa det alldeles själv!!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Håller tummarna för att det går bra...:)

Med båda sakerna, jobb o hästen..

Kram på dig

2011-01-15 @ 00:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0