Questions

Nu ska jag vara så seriös att jag faktiskt ska svara på två läsarfrågor ;)

ÅÅÅÅÅ nu blir jag avis: Hur var det att stå sååå nära han, han är såå snygg.Var träffade du honom.
Kan förstå att detta Bara måste varit en härlig känsla att tänka tillbaka på Kram

Svar: Jag har träffat Danny flertalet gånger bla när han turnerade precis efter han var med i Idol. Första gången var i Kinna (!?) där han uppträdde och efteråt åt vi hamburgare och snackade skit jag,min kompis,Danny och hans kompis. Han är verkligen snygg det håller jag med om ;) men också väldigt snäll,rolig och trevlig! Nu var det lääängesedan jag såg honom sist tror det var ett år sedan om jag inte minns fel men trots deta kommer han fortfarande ihåg mig, 14-is tanten ;)


Haha så det e danny som gäller nu igen! ;-) var han inte dum?

Svar: Jo, han har varit lite dum iallafall i sällskap med de andra två töntarna ;). Men nu väcks ju som sagt fjortiskänslorna igen och hoppet om att han kanske blir som han var innan igen!! Så nu Sandy får du passa dig för nu kanske du får åka med ut på spelningar ;)



Kinna 2006 ???

Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha! Ja vi får åka och titta på dom! Som i Borås, det var trevligt! Kul att du bloggar så mkt nu :)

2011-01-30 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0