Hela ben, kan man köpa det i Ullared?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Allt är lite upp och ner just nu. Jag är orolig över Enya och över hennes kompis med. Varför kan de inte bara vara friska och krya? Tänk om de bara hade kunnat prata, vad bra det hade varit. Sandra tror dock inte att Enya kommer ha några som helst problem på hältutredningen, hon har helt enkelt bara ett ben som är längre än det andra! Jag tycker det känns oerhört tryggt att veta detta!



Du och jag pluffsan <3


Kommentarer
Postat av: louise

vi kan byta häst över den dagen om du vill, du kan få min res och bockmaskin så kan jag ta din;)

Men du måste rida henne :P

2011-01-18 @ 10:20:23
Postat av: Marcus

Det kommer gå fint! Puss!

2011-01-19 @ 00:29:22
Postat av: Sandy

haha jaa. jag tror inte ens veterinären kollar om ena benet är längre!! Men så är det säkert. Vi borde mäta!

Tummarna hålls för våra älsklingar!!!

2011-01-19 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0