En fjortis är pånytt-född

Helt plötsligt blev Caroline 14 år igen. Vad är det med den där grabben som lyckas göra det varja gång?

Grabben jag talar om är ju såklart Danny. De sista åren då han satsat på E.M.D har jag inte direkt lyssnat eller tittat på framträdanden. Jag gillar inte de andra två "bihangen" så enkelt är det. Men nu verkar det som att han äntligen ska göra lite eget material! Iallafall fick jag för mig att skriva ett inlägg på hans Facebook och döm av min förvåning när han svarade på det!? DÅ i den sekunden blev 27-åriga Caroline 14 år igen.



Kommentarer
Postat av: sandy

Haha så det e danny som gäller nu igen! ;-) var han inte dum?

2011-01-29 @ 07:50:38
Postat av: madde

ÅÅÅÅÅ nu blir jag avis: Hur var det att stå sååå nära han, han är såå snygg.Var träffade du honom.

Kan förstå att detta Bara måste varit en härlig känsla att tänka tillbaka på Kram

2011-01-29 @ 13:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0