Cry Baby

Jag försöker mig på att skriva ett inlägg från mobilen men det kan ibland vara lättare sagt än gjort. Varför är det alltid de snygga som måste dö i filmer undrar jag. Jag får verkligen bestående men utav att se tex Leonardo Dicaprio dö. Därför tittar jag nu inte på slutet på filmen jag sett på de sista tre timmarna. Marcus spelar poker och jag hoppas på miljonerna. Tänk vad annorlunda livet skulle kunna vara om man bara hade en massa pengar. Vad hade ni gjort om ni blev miljonärer? Jag vet vad som hade varit det första jag gjort men det håller jag av säkerhetsskäl för mig själv. Jag har egentligen massa saker jag velat göra i livet, jag har haft massa drömmar och planer men de har inte blivit av. Mina problem har hindrat mig tyvärr. Men det är väl inte för sent? Jag är ju inte död än!

Kommentarer
Postat av: Mats

Vad jag hade köpt om jag blev miljonär:

1. Tuva

2. Ett par jeans som faktiskt passar

3. Ett körkort

2011-01-31 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0