Guldkväll ;)

Vilken bra kväll! God mat,trevligt sällskap,bra  film och Danny på tv. En ultimat kväll kan man nog säga!
Danny var ju som vanligt helt suverän, enligt mig är han sveriges bästa entertainer! Även om en låt inte är den bästa så gör han att den blir hur bra som helst. Jag är så himla glad att han gör något själv utan de där bihangen. Nu hoppas jag på en turne som jag kan följa slaviskt ;)

Annars har dagen varit helt okej. Hade en mer eller mindre kaotisk uteritt tillsammans med Matilda där våra djur tydligen trodde att det var vildhästar eller något för de gick mer på tvären än rakt fram. Vi får innerligt hoppas att de sköter sig bättre på dressyrträningen i morgon.
Jag har även joggat en tur i rejäl motvind, fick för mig att jogga en runda i Tvååker. Det gick bra men jag trodde seriöst jag skulle både få en hjärtinfarkt och kräkas innan jag kom fram. Men jag är inte den som ger mig utan jag spran hela "Annarundan" som den kallas i hästkretsar!

Så här glad blev Danny över att jag röstade på honom ;)



Bilden kommer från http://www.facebook.com/#!/DannySaucedoOfficial


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0