Fantastiskt!!

Dagens dressyrträningen började mer eller mindre kaotiskt. Men jag lyckades efter mycket om och men lugnat ner min häst.
I början var hon spänd som en fjäder och allmänt jobbig att rida på, dessutom red jag som en kratta. MEN helt plötsligt hände det något! Hon släppte och började jobba på ett helt annat sätt. Det var en sådan fantastisk känsla att jag tappade talförmågan. Jag hade absolut ingenting i handen och man kände att hon verkligen trampade under sig.
Detta var som en total uppenbarelse för mig, en helt ny känsla. Ja, jag började till och med gråta av gläjde för jag trodde verkligen inte att hon skulle kunna bli så otroligt fin. Allt jobb har verkligen gjort nytta och det känns så otroligt skönt!
Nu vet jag vad jag ska sträva mot och hur det verkligen ska kännas.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0