Dream on

Om jag fick leva precis det liv som jag ville så skulle jag och Marcus bo i en fin och stor lägenhet i centrala Stockholm. I ett äldre hus med mycket charm, stuckaturer i taket och kristallkronor. Jag skulle vara smal som en sticka och rik som en troll. Marcus skullevara pokerproffs och jag skulle shoppa på stan.
På fritiden skulle vi äta mat på dyra restauranger och dricka champagne.

När vi sedan skaffar barn skulle vi köpa oss en villa på Djursholm, en helt nybyggd naturligtvis.  
Varje sommar skulle vi spendera i vårt semesterhus i Saint Tropez. Vi skulle också ha en våning i New york.

Man vet aldrig,man vet aldrig!


You can't know where life will take you. It' s a journey you never can be prepared for and never can predict.


Kommentarer
Postat av: anna

va fin blogg du har :)

2011-02-22 @ 12:36:57
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0