This day

Oj,oj, oj vad jag var duktig och spänstig idag när jag var ute och sprang. Snabbt gick det med, idag sprängde jag 7km/h vallen och löpte runt på 6.55 per kilometer. Det tar sig sa han som hmmm,,gjorde vadå?

Jag har också ridit ett dressyrpass på Enya. Glad, pigg, pigg och pigg var hon, men jäkligt fin och samarbetsvillig faktiskt. Det kan nog bli bra men mycket träning och ungeför 50 ton tålamod för det får man inte ha ont av när man håller på med hästar.

Det är roligt att så många har hittat tillbaka till min blogg, vad vill ni läsa om egentligen? Enya,Marcus,Dagny eller vill ni helt enkelt bara läsa mina gnällmemoarer som jag spyr ut med jämna mellanrum?

Jag avslutar inlägget med att lägga ut en bild som jag stulit från en vän, fast nu kanske hon inte är min vän längre efter det här ;)
Fotograf är iallafall Sandy McBeth Strandberg



Han ser ju iallafall inte spysjuk eller döende ut, alltid något ;)

Kommentarer
Postat av: Mella

"Det tar sig sa pyromanen!" ;)

2011-02-22 @ 20:37:56
URL: http://houndrox.blogg.se/
Postat av: Sandy

haha jag lovar, vi är vänner fortfarande ;D

2011-02-23 @ 07:04:18
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0